I believe I can fly.... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Anoek Bremer - WaarBenJij.nu I believe I can fly.... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Anoek Bremer - WaarBenJij.nu

I believe I can fly....

Door: Anoek

Blijf op de hoogte en volg Anoek

13 September 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Even nog een klein berichtje vanaf Nederlandse bodem vandaag is het dan zo ver het avontuur kan gaan beginnen. Afgelopen dinsdag had ik dan eindelijk mijn visum binnen, geloof me het heeft me al mijn nagels gekost :-p. Ik had nog lichtelijke hoop dat ze me een multiple entry zouden geven maar helaas was de ambassade mij niet zo goed gestemd. Het schijnt zo te zijn dat het afhangt van hoe de pet staat, nou bij mij stond hij duidelijk de verkeerde kant op! Gelukkig kreeg ik wel een singel entry waarbij ik 3 maanden kan blijven :-) dat is dan in ieder geval iets.

De koffers staan klaar en het aftellen tot het vliegen is begonnen, so I believe I can fly... naar het grote Beijing ik heb er zin in!
Gisteren op de valreep kreeg ik nog wat vage foto's van mijn toekomstige stekkie toegestuurd en zoals het er naar uit ziet komt dat wel goed met me thuis voelen, maar you never know met die Chinezen! Gelukkig hebben ze ook IKEA in de Chinese variant dus no worries it feels like home.

Lieve allemaal voor nu zeg ik jullie gedag maar ook mijn huisje, een lekker biefstukje, een bruine boterham kaas, frisse lucht en nog een hoop andere dingen! Ik zal snel een update geven van de eerste indrukken en tot in december.

Liefs Noek




  • 13 September 2014 - 11:15

    Eva:

    Spannend!!! Goede reis en geniet ervan! Leuk om je reisverslag te lezen! Groetjes Eva!

  • 13 September 2014 - 16:52

    Marlies:

    Succes daar in China Maak er een bijzondere en leuke tijd van ! Wij volgen je uit simpel den Bosch xxx

  • 13 September 2014 - 18:29

    Marjolein:

    I will follow you... Maar dit keer via eze erslagen en niet saampjes op reis!! Toppertje xx

  • 13 September 2014 - 21:14

    Papa:

    Nou Meis veel plezier en geluk bij je nieuwe avontuur, wij thuisblijvers supporten je.XXX

  • 14 September 2014 - 13:46

    Marrella:

    de andere mar is ook aanwezig .... vanaf een grote afstand, heel veel plezier en succes met het werk China

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoek

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 6150

Voorgaande reizen:

13 September 2014 - 12 December 2014

China 2014-2015

Landen bezocht: