Counting down..... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Anoek Bremer - WaarBenJij.nu Counting down..... - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Anoek Bremer - WaarBenJij.nu

Counting down.....

Door: Anoek

Blijf op de hoogte en volg Anoek

30 Augustus 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Na lang twijfelen of ik wel of niet een blog wilde gaan bij houden tijdens mijn China avontuur begon het vanavond toch te kriebelen. Wat een avondje herinneringen ophalen al kan doen, thanks Marjolein en Marrella! Hier is hij dan, 5 jaar geleden begonnen met marnoekmar, 3 jaar geleden marnoek en dit avontuur ga ik alleen op pad. Niet helemaal alleen want mijn filipijnse collega Jennifer zal mij vergezellen.

Nog twee weekjes en dan is het zover, het grote avontuur China gaat beginnen. Niet goed wetend wat mij te wachten staat, een ding is zeker een uitdaging is het zeker.
Voor mijn werk ga ik bij onze Chinese partner DIH aan de slag om hen op te leiden met ons samen te kunnen werken.
Verder gaan we doctoren en therapeuten opleiden om orthopedische schoenen te kunnen aanmeten. Op dit moment zijn er weinig tot geen voorzieningen om hun patienten orthopedische schoenen aan te kunnen bieden, hier zit zeker een potentiele markt is onze gedachten.

Tijdens mijn bezoek afgelopen april kwam naar voren dat er iemand bij DIH intern moest komen om deze kar te trekken. Anoek iets voor jou? Ooit zei ik China nee dat is niet mijn plek, maar na het een beetje geproefd te hebben wilde ik meer. Nu 4 maanden later is het dan bijna zover.

In de hoop dat waarbenjij.nu niet gebooikot wordt in China net als 90% van de sites die we hier veel gebruiken(geen Facebook, google, twitter enz. op een legale manier ;-)). Op deze manier zal ik jullie af en toe op de hoogte brengen over mijn avonturen.

Nu nog even in de stress vanwege het visum dat nog steeds niet rond is, wat zal ik blij zijn als ik mijn paspoort met het juiste visum weer terug in handen heb.

Nog even nagelbijten dus!

Liefs Noek


  • 30 Augustus 2014 - 09:27

    Ellen Smit:

    Super Anoek wat een uitdaging. Wij wensen jou heel veel succes en willen graag je blog lezen.

  • 30 Augustus 2014 - 23:01

    Pa:

    Leuke start meissie goed gedaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anoek

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 6148

Voorgaande reizen:

13 September 2014 - 12 December 2014

China 2014-2015

Landen bezocht: